2011-01-09
 16:51:53

Thousand pieces

SIsta dagen innan skolan börjar imorgon:)

Blir stan för min del:) ska försöka hitta den där avfärgningsgrejen.. kan hända den finns på maxi kasnke? annars hade kicks fast snäppet sämre :)

Sen kanske de blir en fika med några kompisar :)

Har faktiskt inte hänt mycket all på lovet, eller ja, har ju varit julbord och nyår och sånt men utöver det inte så mkt tyvärr :/ ville gjort mycket mer men hade inte så stor lust för att göra någonting egentligen. Men några ljusa stunder har det ju funnits :D

Nu när skolan börjar så tänkte jag att jag kanske kommer att bli lite piggare ;D så jag ska försöka dra mig bort till Tylösand någon dag! Behöver man ha med ett Cv dit kanske? ... Då måste jag ju fixa det också :o

Har även börjat plugga lite... både inför körkort och matkultur B ... haha shit!


Nu ska jag dricka cola :)

psuss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: