2011-01-12
 15:39:09

pissed off.

Verkligen INTE på humör för att blogga just nu men jag gör det endå.

Idag var vi då i skolan, vi gick igenom våra fula och fina maträttsuppläggningar och vår egen bild som betydde något för oss. Mycket intressant! Jag hade såklart en från ROXETTE konserten! =)

Vi hade även en konstföreläsning där Pelle visade massa fräcka bilder från mat OS. Mycket häftiga :) Här är en bild jag hittade :)


                                                                                                                                                                            


När jag hade sovit en runda på bussen och väl framme i Båstad så gick vi in och handla på ica, sen gick jag ner till körskolan och hörde om priser å sådär. Hoppas jag kan börja snart. SOm vanligt är jag feg.

Denna veckan har jag lärt mig att jag är inte tillräckligt smart för att göra vad jag vill för det slutar aldrig bra. Denna gången var nog den värsta. Nästan.

TÄnker dock ine berätta vad eftersom det var ett stort misstag.

Och alla som dissar kan slänga sig rakt in i väggen för jag pallar inte med sånt mer så jag skiter fullständigt i vilket :)

Pussar








KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: