2011-01-22
 13:27:39

Million pieces

Lördag idag, känns som söndag! Sitter och lyssnar på Million Pieces med Tove styrke. Kom precis innanför dörren. Cyklade runt elva för att kolla på innebandy matchen i Båstad, var ju där igår också, då vann dem med 4-2 idag blev det tyvärr förlust mot Malmö..

Men däremot påväg dit så slirade jag jävlar i det med cykeln och vlte i en nerförsbacke när jag bromsa... lite sår på knäna bara ... jag är ganska van vid att trilla eftersom jag cyklade ganska ofta innan;D Man får ju tämja på gränserna;)

Men iallafall, efter atchen så stack jag och syrran och solade i tjugo minuter :) lite brunare nudå!!!

Nu ska jag äta lite lunch tänkte jag eftersom jag har varit så duktig att cykla typ hela morgonen...(Y :D


Pussssis


J U L I A O F S W E D E N

Fin blogg !

Allt bra idag ? ;)



PUBLICERAT: 2011-01-22, 17:40:07 | URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: