2011-01-19
 19:41:24

Lite små ord :D

Nu är jag trött på all jävla orättvisa! ville bara säga det hehe (A)

SItter och kollar på halv åtta hos mig! Lite spännande rätter som är lätta att laga! haha :)

Jag har växt som person, jag är inte den jag en gång var. Om vi säger såhär, knubbig, blyg, tyst och ful! Så ni som känner mig kanske märker någon skillnad på det där... hoppas jag :)

Jag hade inte heller något självförtroende vilket jag har nu, så att liksom lämna ute mig från något är liksom bara bullshit för jag bryr mig inte ett skit :)


Morgon dagen så börjar vi halv nio...upp tidigt igen fyfan! Så blir det alkoholkunskap:D, svenska -.- och samhälle ! Sen slutar vi för dagen:) hehe.

Till helgen händer det inte så värst mycket, ska kolla lite innebandy sen ska jag bjuda in mig själv på en grej hehe(A)

Nu blire snart hamburgare! Inte min favorit, dock så är det ju inte hemlagade... haha :) om inte stekningnen räknas.! (y)

Nu ska jag äta pusss på alla :)


Tim

Klart det märks Michelle! och det är jätte kul att du har växt så! :D

Nothing can stop you ^^ ;) hehe

kul att se! :D

kramar! :)



PUBLICERAT: 2011-01-19, 21:15:25 | URL: http://timlindstrom.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: