2011-01-13
 19:27:06

Grand news!

OKEJ JAG HAR VÄRLDENS NYHET :D enligt mig hahah... jag blev asnöjd iallafall:D men först tänkte jag berätta lite om dagen;D

SKolan först då, började med alkoholhantering som alltid är lika intressant:O sen hade vi svenska....de suger!!! Eftrer det hade vi samhäller för första gången:D läraren presentera inte ens sig hahaha men han var skitbra enligt min åsikt :D


Närjag kom hem tog jag fram mina papper om APU, och tänkte att jag får nog åka och visa upp mig, för jag hade sagt till Pelle vår lärare att jag ville vara på SAND så jag åkte dit :) presentera mig å sånt, och hon erbjöd mig kaffe till och med hehe ;)  Sen kom Marcus som håller i serveringen eller ngt sånt och sa att det gick jätte bra så nu har jag APU på SAND fatta stort leende jag hade när jag gick därifårn :O hahah :D:D:D:D


det var min stora nyhet ;)  Sen har jag en fråga.... MÖRKBRUNT ELLER BLONT HÅR?



puss på munnen !!!


Madeleine

Mörkbrunt tycker jag va snyggare! :)



PUBLICERAT: 2011-01-17, 00:53:33 | URL: http://mkr.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: