2011-01-26
 17:58:15

Everyday is a different day then yesterday

har precis tränat i sådär 40 minuter...mina ben klarade inte meridag! har ju faktiskt stått i köket i skolan hela dagen:o

Hade faktiskt mkt god mat idag :D



Här är Lennie och felix som skulle pilla precis när jag fotade, men här har vi en mandelpotatissallad med röding, pilgrimsmusslor och primör grönsaker:)



Här är en av Alex desserter :)

Sen kommer de en bild från fikan hemma hos tim bara för de ser så gott ut :D



nu sitter jag och pluggar, måste bli färdig met mitt land bulgarien till IMORGON. Så därför måste jag
1. Bestämma vilka rätter jag ska laga
2 skriva lista på de jag behöver till rätterna
3 behöver fixa till dem rätterna jag ska laga på onsdagarna framöver...
4. TRÄNA MER.

så jag har en del och göra plus att jag ska duscha å massa sånt..(y) Har inte heller någon riktigt bra plattång som fungerar... -.-
Plus att jag inte kan bestämma mig för typ lite röd nyans i håret, blont eller mörkbrunt? Eller kanske ljusbrunt? ja ni ser...

Nu ska
jag
  avrunda lite här så jag kan börja plugga igen:) Vi hörs gullisar, puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: