2011-02-03
 18:33:41

Träning på G!

Har precis cyklat 7km... inte så mycket men det duger för idag :)

Snart blir det kyckling :) sen ska jag kolla på Halv åtta hos mig :D hoppas det är något roligt på menyn idag!!! ;D

Tänkte om kanske några i klassen ville köra samma sak kanske (a)?

Behöver pluggalite också, har ganska mycket och tänka på men gör knappt något (a) jag önskar att allt ville gå som jag vill:) men ingenting har gjort det idag verkligen, jätte deppig i skolan! Sen träffa jag Evelina larsson! FIck mig att skratta en hel del så det var skönt! Nu ska jag kolla hälsobloggar:)

Förlåt men vissa killar är bara rent ut sagt idioter. SÅ jävla trött på en massa skit, dem bryr sig bara om en enda grej.

Detta var allt för mig! Ingen puss idag inte!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: