2011-02-13
 10:58:17

Tips;D



Visste ni att man kan ge bort en kör upplevelse i antingen  en ferrari eller lamborghini för bara 1000.- kronor:o ;D dock så är de bara i tio minuter på en sträcka på 8 km ;) haha.
Men ändå:D

Eller en chokladprovning för 2 :D hur bra låter inte det ;) endast 795 :-!!!! :D haha.

Allt finns på liveit.se ;) Nu vet ni vad jag vill ha ;) hahha. Dock tror jag inte att jag får köra eller ens kan köra ferrari xD

Vad ska ni ge bort i alla <3 dags present imrogon :D?


Tim

Sv. HAHA du kommer på roliga saker för det mesta tycker jag! ;)

kram!


Sophie :)

Chokladprovning lät som något för mej, älskar choklad :D



PUBLICERAT: 2011-02-13, 17:34:49 | URL: http://ettlivsomblondin.blogg.se/
amanda - fotoblogg ♥



just nu har jag en DAGENS LÄNK tävling på bloggen, anmäl dig o kolla om du vinner i morgon! ♥



PUBLICERAT: 2011-02-13, 17:54:37 | URL: http://mandispersson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: