2011-02-06
 18:45:08

Let's go !

Har sån enorm huvudvärk.. är helt seg i kroppen! Men tyvärr så måste jag intala mig själv att jag mår bra för annars kommer morgondagen i köket gå rent åt he*vete! För om jag säger jag är sjuk då är det så då kan ingen säga något annat till mig för då har jag bestämt mig för det. De är typ som att man ska få kladdkaka till efterrätt så får man en halv banan? hur kul är det liksom?

Haha ;D

Har iallafall gjort klart power point presentationen tills på Tisdag då jag och TIm ska laga våra rätter ;D jag ska göra en linssoppa och ett gott bröd till det:)

Jag har faktiskt tränat en stor del av dagen tycker jag! Eller ja, cykla 7km sen lite sit ups och sen ettlitet pass för rumpan var de ;) hahha !

Nej nu ska jag vara social på msn :D

Puss!!!!







KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: