2011-02-15
 17:14:59

Jag vill ha en egen måne!

Får väl slänga upp ett inlägg idag också^^ sitter och slöar mig, och fyfan vad skönt det är! Orka verkligen inte träna idag så får se hur de blir med den saken (a) hehe.

Idag hade vi matkultur, åt kyckling fylld med mozzarella och basilika och pestopasta, sen till dessert blev det pannacotta, tyvärr så åt jag ju upp hela min. Så min mage är riktigt sur på mig nu, plus att jag mår illa.. mina tabletter mot laktos hjälper inte så bra.. Så ingen mer grädde och vitchoklad för mig!!!

Nu ska jag bege mig till träningscykeln en gång för alla..


PUSS!!!

Btw, blir inget bloggande torsdag till fredag, eller jo kasnke fredag kväll! Men ni klarar nog er tror jag:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: