2011-02-10
 17:34:45

Innebandy!

Precis fixat till mig lite, om en halvtimme ska jag befinna mig på Giffen i Båstad, skulle visst vara ngt möte för tjejer över 17år som ville börja spela innebandy, så får se vart det leder. Kanske bara är jag och pappa som kommer xd.

Ingen skola för mig imorgon, tänker inte åka dit om jag inte har några skridskor och kolla när de  andra åker :S? haha, men kl fem ska jag ändå dit för klockan sex ska vi befinna oss på plats för att förbereda inför temakvällen, sen är jag väl hemma vid tolv på natten(y) skitbra att spendera en fredag så ju!

har massoe av bilder men verkar inte vara någon som kollar på min blogg så kan skita i de liksom:o inte nu iallafall....


Pusss!


Tim

Jag kollar din blogg varje dag!! :O :D



PUBLICERAT: 2011-02-10, 17:43:23 | URL: http://timlindstrom.blogg.se/
Linnea kakmonstret

JAG LÄSER :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: