2011-02-16
 18:23:06

dag 4!

Låtar jag lyssnar på vid olika humör, jo alltså det ärju såhär, folk brukar ljuga väldigt mycket för mig, då blir jag sur/ledsen. Då måste jag ha högsta volym och typ all time low- break your little heart. Den brukar jag lyssna på eller allt som har lite mörkare och högre ljud!

Närjag är glad lyssnar jag på club musik och då blir bara humöret ännu mer på topp! Sen ibland om man mår bra så kan man ju lyssna på sorliga låtar, de ger mig en massa minnen. Om vi säger såhär, jag har en låt till varje person jag känner, ungefär:) Jag har ganska bra minne. hehe!

Är själv hemma för en gångs skull:D eller ja har varit det i en halvtimme nu:p dem kommer väl om en timme eller två! Under den tiden så ska jag passa på att spela lite hög musik och duscha :)

Kommer lyssna på bland annat Indestructible med Robyn och Hold it against me med Britney ;D

Min dag har sugit hårt! Inombords då, annars har den varit helt underbar:)

Pussssaaar (L)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: