2010-09-08
 20:11:26

You just can't escape

Bara jag som inte kollar på Idol? jar orkar faktiskt inte, man måste liksom följa hela programmet, sen är man kasnke inte hemma så missar man massor istället. Eller ja, så tycker jag. Däremot om man hade varit några stycken och kollat så hade det varit roligt:)

Är RIKTIGT trött nu. Men alldelles för tidigt att sova nu, får vänta i två timmar.. fyfan säger jag bara! Sen imorgon så ska jag ta min lilla omväg till skolan igen, först tåg sen buss !

Hmm orsaken till detta inlägget var egentligen att jag har besöksrekord på bloggen idag :D vet inte riktigt vart alla kom ifrån :o men det är alltid kul med massa kommentarer :D

Nu lämnar jag bloggen för idag ;)
SKriver igen imorgon så ni får ta en titt då också!

Ha en underbar natt och morgon! (: Pussar&kramar


Anna - Ensamstående mamma, hunduppfödare & stolt vegetarian.

Idol som är så bra :)

Fast jag håller med dig, missar man bar aen massa avsnitt är det liksom inte värt det! Men jag som är mammaledig och knappt har något liv njuter i fulla drag av tv:n :P



Allt bra idag?



PUBLICERAT: 2010-09-09, 11:05:54 | URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: