2010-09-18
 17:26:16

Update!. ♥

Ber om ursäkt för min dåliga uppdatering! Har bara inte varit hemma så mycket;p

Igår så drog man till skolan, ade lite tråkiga lektioner och sedan avslutade vi med alkooholhantering;) haha lärde oss mycket! Men så gjorde man lika mycket dumheter ändå ;p





Åkte iallafall in till Ängelholm jag och Ludvig så mötte vi upp Tim sedan gick vi hem till Teffie;D

Massa trevligt folk och en trevlig kväll hade vi :D åtminstone jag ;p Sen när klockan slog tolv så skulle några av folket ut... så då gick Jag ludde och Tim till hans hus och sov där;p först blev det lite nattamat haha. Mycket gott;) sen vaknade man törstig men vågade inte gå och dricka för jag var rädd haha!

Sen när klockan väl var tjugo i tio så vaknade de andra två också till ;p Sen hade tims mamma dukat upp till frukost åt oss ;D Mycket gott :D

Sen mötte jag upp mamma på stationen så gick vi och shoppa!



Inget bra på att fota men tröja och strumpor från H&M.

Fick även en jacka och ett par skor jätte fint(: men orkar inte lägga in bild på det just nu :)

När vi shoppat klart så dela vi på en pizza ;p sen gick vi runt lite till i väntan på tåget hem (:

Nu ska jag fixa till mig lite, hörs sen (y



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: