2010-09-11
 22:59:11

This time will be perfect

Har haft en riktigt bra dag idag!
Det är tack vare jag har cyklat jag mår så bra, får väl fortsätta med det:o
Sen har mamma kommit på att jag och pappa ska övningsköra till halmstad eller ängelholm och simma efter det...:o Låter väl helt okej men jag vill hellre gymma :(



Per gessle ftw! Han är gryyyyyyyyym ♥

Men men, när man är pank så är man, så ska man in till ängelholm imorgon! Känns ju bra! Bränna ännu mer pengar jag inte äger:o

Ska iallafall tjäna en hundring imorgon också! Men den räcker inte långt haha...
Har strax druckit två liter ramlösa.. fattar inte hur det kan vara så gott, (tur det inte var cola) haha!

Bowlingen gick väl som vanligt;) jag vann! bröt av mintumnagel som jag alltid brukar! dock gjorde jag ingen strike med högern idag;p (vänsterhänt)

Nu ska jag vara lite social sen blir det sovdax för att sen gå upp vid nio imorgon! Sen får man träffa nice folk!


Puss&gonatt & allt sånt mys!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: