2010-09-01
 18:35:14

the sun is risin'

Först och främst vill jag bara säga, Tack till alla som läser min blogg :D riktigt kul med många besökare!

Hmm, började dagen med att cykla till bussen, ca 5 grader ute:o blev ganska kallt om fingrarna..
Sedan så byta man om till kockkläder i lugn och ro eftersom vi var femtio minuter tidiga vilket var skönt!

Halv nio började genomgången av dagens planer! Jag var på fisk stationen så jag hade GANSKA mkt att göra om man säger så :) men vi klarade det GALANT! Enligt mig iallafall haha ;p

Orkar inte skriva vad jag lagade för något men fick iallafall hjälp av rasmus och felipe! annars hade jag nog inte hunnit haha...

Allting smaka bra och det gick snabbt inne i köket! Bra teamwork har vi alltså ;)

Nu känner jag att det blir lite lång text så stoppar in en bild ;)



Fick bli den eftersom jag inte fått tag i någon ny bild idag:o dem bilderna jag har tror jag inte folk vill jag ska lägga upp ;p

När vi hade slutat så tog jag bussen hem med alla toliga människor;p har det faktiskt alltid kul på bussen ;)  men imorgon så blir det tåg så man får träffa lite underbara människor :D:D :D

Har precis ätit god middag och ska nu in i duschen! Slänger upp ett inlägg lite senare ;p

Ha ett bra liv! Det har iallafall jag! puss på er alla !

/ michellee



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: