2010-09-15
 18:21:41

slutkörd

Äntligen kunde jag cykla till bussen, kallt och det regnade lite men det gick fin fint:)

När vi kom till skolan så var vi bara fyra i köket så jag och Linnea frågade om jag kunde få vara i kallskänken istället :)
Och det gick bra så jag ansvarade för förrätterna;D



Rökt lax med lime och papaya :D mycket fint tycker jag (a)



Kokt vit sparris med salladsskott, knaperstekt bacon och mousillinisås :)


Sen så sega jag och linnea som fan så behövde knappt göra något hehe(a) Sen var det bussen hem sen cykla jag en jävla omväg så tog väl 40 minuter att komma hem istället för tio haha :)

Nu ska jag snart äta lasagne, inte så hungrig men men:) sedan blir det att cykla en runda till förhoppningsvis om jag inte pluggar :)

Nu tänker jag inte skriva mer utan hör av mig senare ikväll istället så keep in touch!


Petra

mkt fint mich :D



PUBLICERAT: 2010-09-15, 19:04:55 | URL: http://lifeofpetraah.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: