2010-09-20
 11:42:39

Sjuk...

Åkte till skolan men orkade inte stanna kvar så jag åkte hem. Fick lite damp på Hans.. haha. Jag har aldrig varit sjuk sen när jag väl är de  tror dem att man ljuger ;o

Kom precis hem så har tagit lite alvedon för att bli piggare, eller ja jag lir hypeer av det :o
Ska nog åka en sväng till Väla sen, kalla det skolk! I don't care(; Sen efter de vet jag inte riktigt hur det blir men kommer nog hem sent ikväll! Men börjar inte förrän vid tolv imorgon så det är lugnt :D

Ska nog låna lite pengar av mamma så jag kan köpa dem där legginsen på H&M ;D..



Stort Graattis Till LUDVIG som fyller 17 år idag ;D

Allt för mej puss hej!


Anonym

hej :D haha ofta det inte är skolk att gå hem och sen shoppa.. HHAHAHA ska jag säga som går hem hela tiden.. HAHAHA



ÄLSKAR DIG VÄNMNEN, MÅSTE SES SNART. ÅKER MED HALV ÅTTA IMORGON. BARA SÅ DU VET. HAHA ÅKER MED DEN HELA TIDEN JU.. HAHAH <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: