2010-09-26
 13:05:56

Plugg

Är det bara jag som får värsta pluggishumöret ibland? kan typ plugga bara för att jag inte har något annat att göra sen pågår det i n¨ågra dagar, sen försvinner det och då orkar jag inte plugga alls! Just nu orkar jag inte, behöver egentligen inte heller men det skulle vara skönt att bli klar med alla arbeten vi har :)

Det får vänta ett tag !



Mina nya skor, bättre sent än aldrig haha, fast har faktiskt inte använt dem så mycket ännu;) fick dem för en vecka sen av mamma :D

åt precis lite pizza rester från igårkväll hehe ;p ganska gott faktiskt (y


Här kommer lite hem till midgård hehe ;p älskar dem!




Min favorit nedan, kunde knappt sluta skratta hahah ;p



Hope you enjoy it ppl!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: