2010-09-07
 18:10:34

Planering de gillar vi

Nu har jag bänkat mig framför datan, äntligen. Dagen började med att vi gick till cafeterian och köpte cola, drack väl tre klunkar sen ville jag inte ha mer haha... ganska onödigt köp men ändå jag blev lite pigg haha.

Sen hade vi dagis matte igen, ligger två lektioner före nu... sen hade vi svenska där vi kolla film, när lammen tystnar- verkar vara hyffsat bra kanske. Sen hade vi engelska, skrev mest av tim haha.
Sen hade vi matkultur där vi satt och diskutera mat, och då bara måste jag öppna käften haha. Är ganska bra på sånt alltså!

När vi satt på bussen hem så kom vi på världens idè jag och Tim. Vi startar en matblogg! Så vi ska antagligen försöka hinna starta det ikväll, kan bli liiiiiiite för mycket att göra men vi får se hur det går, jag har iallafall skrivit ett helt a4 med saker vi ska ha med, jag hade tr¨kigt när jag vänta på tåget i 40 minuter!



inlägget blir lite tråkigt utan bild så tog en i högen! sitter på bärbara, annars hade jag tänkt lägga upp lite bilder från midsommar ;) bättre sent än aldrig haha! Nu ska jag plugga lite till imorgon... styckningsdelar, guuuuuuuuud vad KUL!

Hör av mig senare ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: