2010-09-03
 18:42:35

pizza och film

Sitter hemma hos Tim, jag linnea och ludvig tog bussen hem till tim direkt efter skolan! Sen åt vi lite ballerina och lekte lite med hans data jag och linnea medans han och ludde var ute och gick med TIndra ;) hunden då asså:p

Sen gick vi till pizzerian och beställde pizza! mkt gott och nu har jag precis så jag har råd med bussen hem haha..

NU kollar vi på filmen I am legend. Mycket bra film men har redan sett den en gång ;) men nu ska jag gå tillbaka och vara social vi hörs imorgon iallafall;) Då har vi nämligen öppet hus ute på  valhall där restaurang skolan, vår klass då bjuder på tapas och så blir det rundvisning i de nya lokalerna, sen finns det även grilllad korv och massa andra aktiviteter så kom dit någon gång mellan tio och två :D

Nu har jag inte tid ;) ha en bra kväll! Puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: