2010-09-25
 18:56:59

Piiiizza!

Yes har precis gjort lite pizza hemma ska snart in i ugnen(: pizzan alltså..

Dagen började med att sälja kvällsposten.. var riktigt segt;o tjäna as mkt :o sen imorgon ska jag sälja själv (:

Sedan så körde JAG hem till Linis <3 hiih:D Syrran ville mer eller mindre gå av bilen på vägen dit haha gick bra ända till jag skulle parkera.. höll på att köra in i en stenhög för jag gasa istället för att bromsa haha...

Sedan så snacka vi lite å sånt sen GICK vi ner till ica, tog typ tjugo minuter hehe, jag köpte Cola zero och lite naturgodis(y det är ju LÖRDAG!

Sen så träffa vi på Debbie, mycket treevligt hade vi! Två timmar senare så kom vi äntligen hem till Dala igen;d. Fick även ett telefon nummer;) så bra är man (H) haha nä ska köpa en liten julklapp till mamma & pappa... ;D :D

Och sen så kan det dyka upp en present i era brevlådor om ni vill ha så säg till(:

Nu väntar jag på att pizzan ska bli klar hehe :) Hoppas ni får en underbar kväll med GOD mat!


Puss på nästan alla.


Anonym

HAHAHHAHHAA du är sååå söööt! :D jag vill till förfest :D:D:D:D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: