2010-09-07
 20:38:32

orkar inte

jag kan verkligen inte plugga. Det är så tråkigt, jag får väl faila någon gång?...

Så nu skiter jag i det, kommer ångra mig imorgon men skitsamma man får väl gissa!
men hitta en sida som kan hjälpa er, ni som går Hr 2 då vill säga... http://www.svenskkottinformation.se/styckning/


Har precis duschat, jag gillar inte att duscha det är typ jätte jobbigt så tvinga mig in i duschen så jag slapp gå upp halv sex imorgon...

Känner riktigt hur min kropp vill träna, eller MÅSTE träna.. cyklar dock varje dag men det är långt ifrån tillräckligt så jag får väl cykla ännu mer, vill inte springa. Har min skäl och dem är inte att leka med!

Nu slänger jag upp lite random bilder från midsommar!




detta var då innan drickat kom fram alltså..


hmm, Tobbe,John,Tim, Alex,syrran,Felix,Jenny



Tim sjunger snapsvisa tror jag;p


Nu sjunger tobbe och tim:p

Det var de ända någorlunda roliga bilderna jag hade från midsommar;p

hmm nu ska jag bli smart. Gonatt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: