2010-09-04
 16:17:49

Öppet hus

Hej! Kom hem för en stund sen. Har varit på öppet hus som sagt :D Först när vi kom dit så gick vi in så gick larmet, men ingen gjorde något åt de s¨å vi byta om ;p Sen drack vi lite kaffe och sen gick vi och började lägga upp tapas jag och Felix! GIck mycket bra, dock så var han lite nogrannare än mig...
men jag tyckte mitt blev fint ändå(A) föressten jag som gjort kladdkakan eller kagt upp den :P som finns på bilden nedanför :D

Nu ska jag strax ta tåget till Ängelholm och sen vidare till KUlltorp där man ska träffa Ludvig och Tim, vet inte om de blir någon till får väl se:p Ska förmodlöigen sova där inatt igen:P
Så njut av bilderna så bloggar jag mer ikväll hemma hos Lindström!





potatis skivor med rom creme fraiche och rödlök


crostini med räkröra :p

Kladdkaka ;p

visst ser det gott ut?

mörktbröd med rensteksröra



/ michellee


Jennie maaninka

Ska ni köra anden i glaset? :) jag kan komma och skrämma er ;)


Britt

Fantastiskt gott! mmmmmmmmmmmmmmmmm



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: