2010-09-06
 19:33:12

Ooooooh no

Jag är en sån som ler och skämtar bort saker när jag är ledsen. Ibland lyckas jag väldigt bra alltså, men när man sitter helt själv och en tanke kommer upp i huvudet så är det inte lika lätt..

Då behöver man någon att snacka med, jag har några få, som jag kan prata med om vad jag vill. Är väldigt tacksam för det, ett tag hade jag verkligen ingen alls. Men när man låtsas att man är glad så blir man även glad, man blir lycklig. Eller jag blir det för då glömmer jag bort allt och lever en dröm.


alltså jag gillar den bilden, den är liksom äkta. Vet jag ser hemsk ut men I like it!

Ville bara skriva av mig lite hehe. Har precis ätit middagen, korvgrya! Den var RIKTIGT god. Och laktos fri ;) hahah :D 

Hmm, har tappat mitt träningsberoende igen... inte okej:O fick precis höra att min moster hade varit i Sthlm och sprungit tjejmilen, gissa om jag blev avis?... fatta underbart att springa med massa folk som verkligen vill springa?...

haha, ahja nu ska jag sluta drömma :D puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: