2010-09-01
 20:56:28

Keep promises

Ja, sa jag skulle slänga upp ett inlägg till så här kommer det ;) nästan som lördagsgodis ju :o få läsa om mitt liv ha-ha.
Har kollat lite 2 ½ men! De är verkligen skitbra! Sen åt jag lite choklad, tyckte jag behövde det idag för jag har varit så duktig och kämpat så hårt ;)

Ja, är väl någon timme kvar tills jag ska lägga mig i sängen:D somna nästan nyss ;p Sen imon blir det lite roliga lektioner! haha not... eller ja inget fel på dem ;) men slutar vid fem fast matkultur är ganska okej faktiskt :o Gjorde klart uppgiften själv innan:P skulle egentligen diskuterat den med familjen :o men gick snabbare själv :p Handla om landet brunsås;) faktiksst ett bra matprogmram! väldigt komiskt !

nej nu avslutar jag här (a)

Bra låttext jag la in innan tycker jag, väldigt fin!

http://vinceopera.com/blogg/wp-content/uploads/ros2.jpg

Nu är jag lite fånig, men vill bara tacka alla som varit snälla mot mig idag(A)

Gonatt på er!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: