2010-09-06
 18:27:48

It's like magic

Hallååå igen! sorry för den dåliga uppdatering i helgen men jag har verkligen inte haft tid !:O Har varit en toppenhelg verkligen iallafall till en stor del:D Har varit i Ängelholm hela tiden! Ätit mest ballerina kex haha! Sen blev det lite mycket dricka i lördags också.. sen så träffar man ju på hela släkten när man är ute haha! Men efter lite tjat så fick man gå iväg ;p dem hade ganska roligt åt mig hörde jag...

På söndagen stack man hem till John och fick fika ! Mycket trevligt(: sen drog de flesta hem till Tim igen för att göra ännu en runda på anden i glaset;) vissa tror och vissa tror inte på det :O



Sen åt man lite pizza och chips :o Sen drog man hem och sov i sin egen säng!!

Och idag var det skola igen, storkök som vi har på måndagar då. Jag lagade lite korv stroganoff! såg väl gott ut...hahah. Förutom lite bränd lök, ett kök fullt av ånga och lite överkokt pasta :p men dagen gick utmärkt :D sen till lunch blev det pannbiff...fyfan så då gick jag till kylen och tog två mackor istället haha!

Vi slutade runt tio över tre sen drog några av oss till espresso och hade lite tjejsnack;)haha !



bjuder på de! knäckebröd är min drog.. så alla vet hur konstig jag är! Btw jagÄR bäst!

Nu ska jag vara lite social så ni får ha en bra kväll!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: