2010-09-28
 16:58:01

Ingen annan kan få mej att bli lugn bara genom att blunda blir jag kung

Skulle inte vara dumt med en stor kopp chai latte just nu alltså. Sååå himla gott är det. Men jag får nöja mig med kranvatten helt enkelt haha...

Måste verkligen plugga... har prov om två dagar och ett litet förhör imorgon. Sen har vi glosor, årets händelse arbete, menyer, råvaru igenkänning och ja mer därtill! (y Kanske inte just denna veckan men ändå det måste bli klart.

Jag fryser som fan och mina ögon stänger sig snart av sig själva. Brist på rörelse antar jag;) haha. Men ska förhoppningsvis gymma på torsdag :D sen är hela helgen fullpackad med massa roliga saker! (Y) Ypperligt !


Zoofie (SUNDSVALLS STÖRSTA BLOGG!)

Några tjejer på bussen hade en jävligt korkad diskussion "Har man inte svenskt efternamn borde man vara tvungen att flytta!".



Tyck till om det här: http://zoofie.devote.se/blogs/6115874/-har-man-inte-svenskt-efternamn-faar-man-flytta-.htm



Jag tycker att detta är ett viktigt ämne som borde få mer uppmärksamhet!



PUBLICERAT: 2010-09-28, 17:32:25 | URL: http://zoofie.devote.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: