2010-09-26
 17:38:33

I don't know..

Nu har jag pluggat sönder så jag orkar inte mer, cykla till och med 6 km bara för att liksom kolla priser på allt..

Finns mycket mer att plugga på men, NEJ TACK säger jag.

Min cola är slut också och jag vill ha mat helst NU men nä...

Vill gärna ha sällskap också men NEJ de finns det inte det heller :o

Vill även planera helgen men vissa människor ska ju träna hela tiden !

Nu ska jag sluta babbla haha.

Imorgon så är det storkök igen. Säger bara fan om jag får något jobbigt. Jag kan fan inte rå för att jag var sjuk och hade feber så skit på hans.

Efter skolan skulle jag egentligen lämnat in cv men nu är det såhär att jag orkar inte renskriva det på datan just ikväll så det blir någon annan dag, någon annan vecka osv.

Nu ska jag skynda på mamma med maten. C ya.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: