2010-09-06
 18:42:43

Home tonight!

Hmm Sitter och väntar på att middagen ska bli klar, dock så vill jag inte äta den ... korvgryta typ och jag har lagat korv stroganoff hela dagen... inte så jätte trevligt! Har skivat ca 10 kg falukorv:o

Funderar på vad man ska ha på sig imorgon, kommer bli en seg dag men jag hoppas den går i 110! Börjar ju ändå klockan tolv så ganska lång sovmorgon men jag vaknar ändå vid sex sju så får vänta ett tag innan man ens kommer iväg... Får väl ta min vanliga runda inom ica och köpa lite "lunch" haha!

Satte precis i mina högtalare i datan igen så nu ska jag knarka Today was a fairytal med Taylor Swift, den är faktiskt bra!

alltså jag älskar att planera saker så om ni vill hitta på något så brukar jag alltid kunna fixa det på något sätt! Kanske inte supa på en måndag kväll haha men ja typ bowla hade varit roligt :) Vill ha lite äventyr;p om ni vill veta så har jag haft vä'ääääääääldigt många! hahah. Mindre bra kanske men ändå!

Förresten hatten jag har på bilderna är lånad från Tim ;) timlindtrom.blogg.se så gå gärna in och kolla hans blogg för där är mer om vad som hände i helgen står även vad anden i glaset är om ni inte redan vet ;)



Visst blir man sugen :o ?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: