2010-09-22
 18:12:42

Hihi

Har varit ganska hyper idag hhehe. Eller glad iallafall om man säger så:D förutom när vissa höll på ;o

Har varit ute i restaurangen och serverat, hade fem bord tillsammans med Julia (: Gick bra fats jag var stressad som fan;p Sedan gömde vi oss mest för att slippa stå i disken haha :p

När vi slutade var klockan tjugo i fyra, så tog vi bussen som gick tio över till stan, köpte cola :D sen åkte men bussen hem med Ante  som satt och gjorde massa konstiga ljud i telefonen;p sen så gick jag hem :D Nu behöver jag duscha men jag orkar inte, så tar det efter maten (a)

Det var allt för mig, och btw imorgon så ska vi fotas... hatar det :o



mina nya jeans jag köpte igår ;p



COLA! ;D


Bild från i fredags ;p


Pusssen


Anonym

det var inte mycket till byxor! HAHA (alltså.. lite tyg..) HAHAHA <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: