2010-09-29
 19:54:23

HEMMA :D

Sådär ja, kom hem sen hjälpte jag mamma skära upp lite grönsaker, passa även på att göra pappas mackor inför imorgon:p ( snäll som man är)

Ja, var bara inne i båstad och vände.

Iallafall, efter skolan så åkte jag in till stan med Julia :D, sen gick hon på sin buss och åkte iväg...:o
Men sen så kom Emil och körde mig hem istället tack tack!(:  Lite bättre än att åka tåg och sen gå resten av biten hem;p

Ehm nu väntar jag på att pajen i ugnen ska bli klar... är hungrig igen haha :D

Prov imorgon också, men jag orkar inte plugga mer, det får jag göra imorgon på bussen så jag har det lite uppdaterat;) jag har faktiskt läst det x antal gånger redan.

Hmm, ska nog skicka in mitt arbete om mina fina groddar nu också så det blir gjort ;o

Blir tyvärr ingen bild nu för det orkar jag inte ;p Men jag skriver senare!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: