2010-09-12
 19:12:24

Helsingborg

Hmm ursäkta att jag inte har bloggat på hela dagen! Men jag har faktiskt haft fullt upp ända sen jag vakna :o

FÖrst så skulle jag hitta några kläder att ha på mig...sen ut och sälja kvällsposten med min syster! Hem, fixa mig och tog tåget till Ängelholm för att plugga, blev först ica där jag köpte lite gott haha... Sen satte vi oss på espresso och "plugga" jag skrev faktiskt klart fyra menyer ;p. Sen så mötte jag upp RObin sedan drog alla fyra till IKEA ! Mega stort:o åkte både hiss, gick i trappor och åkte rulltrappor haha! Sen satte vi oss där på restaurangen och åt :d jag åt en negerboll hehe :D


Sen gick vi en runda på väla och sen blev det bussen hem(: När vi väl kom till ängelholm så började det ösregna så jag blev genomblöät innan jag hann på tåget...


Nu ska jag äta min middag, knäckebröd med kokt ägg! haha... Medans mamma och pappa har ätit pizza...haha men men;p

Tack för idag alla (: ♥

bilder kommmer straaaxx!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: