2010-09-11
 15:15:41

Heeey snyggingar!

LÖRDAG YES! jag är Happy idag! Kan bero på att jag har cyklat typ nästan 3 mil hahah... men ändå!

Ikväll blire att laga mat till familjen + hemlig gäst! haha;p

Blir entrecote med potatisbakelse och rödvinssås och lite nyttiga grönsaker! Sedan blire Drottningpaj till dessert!

Kommer väl gå bra hoppas jag:D


Alltså jag blev sugen på lussekatter imorse, så när jag såg saffransskorpor på matmarknaden så var jag bara tvungen att ha! sen nu när vi var och handlade så hade de börjat sälja lussekatter :o! Det är myckeeeeeeet goott!!
http://johnvalencia.blogg.se/images/2008/lussekatter1_24234073.jpg

Ahja, köpte inga iallafall får ju tänka på formen;) får vänta tills december;p.

Hmm, nuså blir det att fixa till sig lite typ smink haha kan behövas när man har gäster här..

Sen kan man ju alltid ta lite egobilder när man ändå är igång ;) Jag känner för att dansa... så ni som vill med mig till bahnof nästa gång det är kan ju höra av sig...!

Ja puss på handen! 



En drink hade inte suttit helt fel nu alltså!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: