2010-09-26
 12:05:56

Heeey snyggingar!

God middag eller godmorgon för vissa kanske ;)

Hoppas ni är bakis idag för det är inte jag, jag har däremot sovit sådär nio timmar :D
Sedan ut och sälja kvällsposten... så nu har jag faktiskt mkt pengar :D

Planera lite middag med mamma innan så det blev dillkött med potatis, det är riktigt gott för er som inte har smakat det!

Just nu sitter jag på  Nelly och kollar efter några fina kläder, dock lite för dyrt för min budget:)
Ska ju börja gymma med tobbe så tänkte spara mina pengar till det :) Ska börja på Friskis ute vid Valhall.


Nu så ska jag och mamma gå iväg till affären, jag bloggar när jag kommer hem antagligen :) Då kommer det även bilder och kanske något videoklipp (:

Pussen!


Anonym

hihi



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: