2010-09-21
 21:24:39

GODKVÄLL:D

ursäkta att det inte blivit så mycket bloggande men var vakren hemma hela dagen igår eller idag :o men det är lite privat hehe ;D

Idag så hade vi sovmorgon till tolv, eller jag gick upp halv åtta och städa in garderod med hög feber haha, svettades ihjäl öppna dörr och fönster, mamma blir skitsur för det är kallt jag känner ingen skillnad hahah.

Sen så fick jag skjtus till tåget, sen drog jag till ica och köpte burn, BLEV HYPER, burn+alvedon=HYPER hihih.
Därefter s¨å hade vi hmm matte :O hatar kärringen till lärare!  Sedan hade vi svenska så råka jag ta upp porrfilm med tobbe som fråga läraren om vi kunde kolla porrfilm haha så snacka vi typ sex 90% av lektionen:O

hihi. Sen engelska! Sedan hade vi matkultur;P kolla landet brunsås sedan svara på några frågor ;o SEn drog vi till bussen;D

Mamma och syrran satt och vänta i bilen inne i stan sedan drog vi till HBG :D först rusta där man fick ta kaka ;p jag tog tre... hihi. Sedan drog vi iväg till Väla :D hitta värsta kapet!  SNygga jeans för 99 ;p Sedan så åt jag typ världens godaste middag :o Åt dock bara salladen men det var aaaaaaaaasgott!"



haha det var mkt godare än vad det ser ut :D

Ja.. nu ska jag borsta tänderna sedan blir det sängen antar jag;o

Pussis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: