2010-09-28
 21:11:25

God afton! ((:

Hallou igen! Någon timme sen sist jaau;)

Har typ suttit, åkt bil en massa och kollat liiiite på Idol, inte ett ända pluggande vilket är lite dligt... men jag ligger rätt så bra till ändå:D

Åt även hemmalagad pytt i panna, det var mycket gott! nu sitter jag bara här och tråkar framför datan med mobilen i högsta hugg.. haha (;

Hmm, imorgon s har jag servering i skolan, fick även reda på att de är fullbokat(y men mette ska väl rycka in ngra fler gäster i ett hörn eller två.... Men vi fixa det förra gången så vi klarar väl det igen;) Jag är på något simpelt som salladsbordet tror jag. Dvs plocka ut sallad och ansvar för personalmaten när vi sen ska äta.

Imorgon efter skolan blir det PLUGG!! massa plugg.... mer än mycket! Men brukar oftast plugga med det jag intebehöver haha...



torsdag; gym!!
Fredag; bahnof!
Lördag; filmkväll!
Söndag; Fika hos mig kanske ;)



Nu säger jag tack för ikväll sötnosar!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: