2010-09-10
 17:19:36

friday I'm in love

Fredag idag, helg. Har inte ett skit planerat. Kan sticka in till Tin Tin, men är ju ingen som ska dit så jag struntar nog i det...



Var ute och cyklade en lång runda innan, en mil sådär. Sen hem till chips popcorn och ramlösa(Y) perfekt avslutning ju!..

Skulle gjort massa grejer idag men varken vädret eller humöret höll för det :)
Nu blir det att vänta in middagen i några timmar... fiskplanka! får väl se hur det blir :o
Nu är jag avis på Calle som har 12 tusen medans jag själv ligger back på 300... super!
Fråga även mamma om jag iallafall kunde få halva studiebidraget men nej fick inte ens något svar!


Nu ska jag väl börja plugga igen har ju lite att göra så...




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: