2010-09-22
 20:16:19

fIX & TRIX

ja, skolfoto imorgon. Har iallafall duschat nu och kanske hittat lite kläder jag kan ha :) Sen tänkte jag om jag kasnke skulle ha lite lockigt hår.. fast blir väl det vanliga haha :) Sen ville jag fixa naglarna också men det syns ändå inte så får se om jag pallar imorgon;D

Tänkte ta massor av bilder på olika kläder jag skulle ha på mig å så men ja jag pallade inte för jag är helt slut nu... alvedonen har väl slutat verka:o

Nu ska jag fortsätta med mina it-ups. Har gjort 100 än så länge;p var ett tag sen så ska göra många fler så får jag ha träningsvärk imorgon;D hihi de är najs :D

TOmorroww så ska jag ta samma tåg som Evelina :D så det blir kul blir lite taggad inför dagen då yees!

Nu ska jag träna hihi pusss på magrutan
.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: