2010-09-09
 17:00:52

Finally home

Jag är helt slut. Hungrig och trött=sur. Har börjat koka några ägg precis som jag ska ha på mina knäckebröd. Kanske man blir lite mätt äntligen?

Fyfan vilken dag i skolan. På naturkunskapen, har aldrig varit med om en värre lektion. Vi skulle ut och leta insekter. Självklart så plockar killarna de största äckligaste spindlarna:o och jag skriker som fan, trodde jag skulle få panik haha dem lät dem inte vara kvar i burken precis, utan dem sprang mot en..



Men men, så om ni hörde någon som skrek så var det jag! Sedan hade vi matkultur, eller ja fem stycken så kolla vi på Landet brunsås och gjorde frågor om programmet. Alla andra åkte såklart hem;p.. men vi blev klara snabbt så kom hem redan kvart i fem idag! Har iallafall mycket nya bilder så får dem av Tim sen :)

Nu ska jag fixa knäckebröd!


Dagens citat av mig: "man får chips av cancer"
Ha det bra.






KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: