2010-09-09
 09:56:22

ENglish lesson

Hmm, det  är  meningen att jag ska skriva om Barcelona just nu men det orkar inte jag just nu får göra det hemma istället. Min hjärna har fastnat på det engelska språket just  nu så är lite svårt att skriva på svenska haha.

Iallafall så sov jag faktiskt så länge jag kunde idag! Ända till klockan sju haha! Sen tog man cykeln upp till stationen där man träffa emelie :D Sen väl på tåget så platta jag håret haha men det gick visst inte så bra..haha så blev uppsatt nu ändå. Har ju tyvärr inte digitalkameran med mig så har inga bilder att lägga in!

Nu ska jag skriva ut lite information och tugga på mitt äpple! SLänger upp ett inlägg ikväll när jag kommit hem!

PUssssssssss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: