2010-09-13
 19:06:29

Beautiful disaster

Nu är jag rätt så mätt alltså. Har precis ätit Wallenbergare! Så himla gott är det!
Dagen började med att cykla till bussen, inte så lyckat...men hann med bussen iallafall :)

Sen mötte man upp tobbe, tim och linnea. Var där en timme innan vi började.. gick runt massa sen packade vi upp varor. Därefter så gjorde jag currysås, kycklingfile och ris :) gick riktigt snabbt! Sen gick jag nog mest runt haha:)

Sen när vi hade slutat så gick jag ut utan alla de andra pga att dem betedde sig lite dumt! Så jag satt där ute och väntade på dem och under den tiden hann sju bussar som jag kunde åkt med köra förbi.. men till sist så kom dem och vi åkte in till stationen, sen tog jag bussen hem...haha så onödigt!


Nu sitter jag och dricker vatten, mår rätt dåligt egentligen så antingen så lägger jag mig och kollar film eller så cyklar jag en runda har inte riktigt bestämt mig haha:) eller så gör jag både och men då måste jag bära ner helvetescykeln till mitt rum, den är tung och otymplig! hahah..

I can't give up, cause it wont look good and it wont be good either.

BILDER FRÅN BÄSTA SOMMAREN NÅGONSIN!!















inte så många bilder men iallafall något :D


Nu ska jag kolla two and a half men istället ;D


Ha det bra bloggar sen! ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: