2010-09-07
 08:41:07

Almost awesome

Godmorgon! Gick upp lite tidigt, eller ja jag gick upp halv åtta och ska cykla vid halv elva tror jag, beror på om mamma ska cykla med mig till bussen eller inte! Jag tänker faktiskt cykla ända tills vägarna är täckta av snö. okej kanske inte när det ösregnar men ni fattar!


Skulle haft detta på mig men gick precis och byta om..fast man vet aldrig.

Jag är fett sugen på att köpa en ny mobil, men nu är det ju så att min som jag har nu betalar jag av ända till fucking augusti. Vilket suger hårt. Men då, då jävlar ska jag köpa en ny mobil!

Vill gärna ha en Iphone men tycker den är lite för stor jag vill gärna kunna ha den i fickan... nu tyckte jag dem var väldigt orättvisa mot mig...sitter just nu och kollar på tele2's hemsida! Hitta denna...priset var liksom för bra
http://prylzonen.se/wp-content/uploads/2010/02/mwc2010sex10miniandpro-530x334.jpg

och dessutom så var man bara tvungen till att betala i tolv månader...! ahja, jag är ändå pank.. tack vare min jävla mobil.

Nu skiter vi i mobiler, blir bara frestad. Samma med bärbara datorer :o

Börjar vid tolv och mamma skulle visst inte cykla med så jag tar tåget 10.23 men ska ändå in till ica så jag får cykla 40 minuter innan okej jag cyklar nog halv tio om inte innan för jag blir så nervös att jag missar tåget haha...

Nu ska jag nog byta om, IGEN och kasnke ta lite mer smink.. Kommer hem vid sex någon gång ikväll så bloggar först då antar jag! Ha en underbar dag för det har jag tänkt ha!



Anonym

hej älskling. saknardig.



PUBLICERAT: 2010-09-07, 20:51:43 | URL: http://oddevelina.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: