2010-10-04
 19:55:03

Min dag..


HEJ ALLA!
Skolan idag...sista gången i storkök! Tror jag :o eller ja inte förräns till efter jul nästa gång :o :D

När vi hade slutat så åkte vi inte till stan och gick till Bellis.. När vi hade varit där så gick jag petra och Jennie till espresso och tog en fika där :D mycket gott med chailatte!
Sedan så åkte dem hem... satt och vänta på de andra men de kom aldrig så jag gick för att möta upp dem:o sen gick vi till Graffiti där vi tog en fika där med ;p bärpaj blev det denna gången haha... ångrar mig starkt:o laktos i den jau!
Sen var jag hemma för en timme sen... kl sju... haha.
Nu ska jag snart kolla på ullared sen ska jag sovaaaaaa !!!!




Från en hemlig beundrare... haha


STUDIEBESÖK PÅ BELLIS I ÄNGELHOLM

Lite inspiration;p






PUSSS



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: