2010-10-26
 17:40:19

Tuesday!



Mycket bra låt, sitter och sjunger till den just nu ;D


Skolan idag då, började vid tolv. Köpte en kanelbulle...skulle vara nyttig från och med igår men det börjar väl från och med NU då:D :D

Hade massa tråkiga ämnen fast sällskapet gjorde det ju roligare :D

Sedan så tog jag bussen in till stan, skratta väldigt mkt ;p Fick jätte ont i nacken:O sen så var mitt tåg försenat i 32 minuter mkt roligt! Sen när jag gick av så fick jag samma smärta i ryggen... ännu bättre (y) skulle egentligen varit och simmat nu men så blev det inte...

Men jag har iallafall cyklat lite idag ska cykla mer sen ikväll :)

Snart så blir det middag, fiskburgare med pommes ;p låter kasnke inte toppen haha men får väl ta det som bjuds ;o hade hellre ätit RÄKSALLAD:D



Mycket mycket godare :o ♥

Nu ska jag fortsätta tycka synd om mig och äta vindruvor för det är iallafall lite nyttigt...(a)




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: