2010-10-24
 12:01:25

Sunday!

Sitter och lyssnar på Fall Out Boy. Smsar, lyssnar på musik, spelar frntierville samtidigt som jag bloggar. Allt förutom att plugga som jag egentligen borde göra... har iallafall plockat fram böckerna det räknas lite (a)

Har iallafall sålt kvällis idag, nu är jag rik! hehe ;D

Snart är det ny vecka igen:) Då ska jag nog träna lite mer, ska simma två gånger sen blir det att cykla lite varje dag :) hihi.


Har även några grejer som ska lämnas in, menyer, recept till min redovisning efter lovet och sen har vi även massa engelska glosor...

Någon som har några planer inför höstlovet :) ?

Jag ska nog iallafall;

Gå på bio
Festa
shoppa
simma
tandläkaren;p...
träffa några kompisar (:


Nä nu ska jag köra lite frontierville ;)  sen ska jag plugga :D....

Pusss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: