2010-10-28
 17:54:21

Snart helg!

Bara en dag kvar i skolan sen blir det en veckas lov;) Mycket skönt! Fast har en del att plugga... blir väl lite tid över för det med kanske ;)

SKolan idag iallafall, typ min otursdag... Började med att jag skulle gå på bussen och upptäckte at jag inte hade mitt busskort eftersom jag bytade jacka imorse....(y) Sedan så kom det typ virus på min inloggning i skolan så den funkar inte :s ... Hade huvudvärk och fick vänta på bussen i en timme!

Fast okej, jag hade huvudvärkstabletter och sen hade jag trevligt sällskap i väntan på bussen;) Sedan fick jag skjuts hem av mamma, innan dess skulle jag springa och lämna en jacka till min syster, leta igenom hela skolan men hon hade visst idrott....

Sedan s åkte vi för att hämta ut ett paket på ica ;) Och stannade även på hippus och köpte en fin fin mössa :D



Inte lika rosa som på bilden men den passar till mitt bruna hår;) Mycket nöjd med färgen:D fast ska dock bli blond till sommaren igen iallafall;)

Blev ingen simmning idag heller...lathet(y) men ska iallafall cykla och lite sånt hemma (y) Känner mig lite duktig ändå...

Jag läängtar såå! HELG :D och fredagsmys ;) Tänkte dra till Madison? Någon som ska dit liksom för jag vill så gärna dit!!




hehe jaja, nu ska jag göra lite mat ;) PUSS



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: