2010-10-11
 15:51:37

Sista storkökslektionen för iår :D



Hehe jo det var såhär, jag skyndade mig till bussen som gick tio över åtta i morse, cyklade och det var ett minus ute. Kom till skolan kvart i nio. Börjar egentligen tjugo i tio. Men då kommer Hans inspringande och säger att vi ska göra rulltårtor till niorna som kommer på besök...
Tobbe var också i skolan så jag, praktikanten och tobbe börjar med att göra receptet på rulltårta gånger 12...

Sen kommer Teffie, algot och Ellie också efter ett tag och hjälper till. Skulle egentligen varit fyra till men de var hemma..
SÅ istället för att göra fyra olika rätter så gjorde vi två och packade bara ner den ena. Blev sammanlagt tio matlådor ;) Brukar göra sådär 200 när vi är fulltaliga ;p



Oxbringa med rotfrukter och pepparrots sås!




Teffie och Tobbe in action ;)

Nu så ska jag vänta på att mamma ska åka och köpa en banan åt mig ;p sen ska jag nog plugga lite till alkohol provet vi har på fredag :)

Puss♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: