2010-10-09
 13:35:53

Lördag yes

Lördag idag, skulle egentligen haft lite mys ute i stugan men det blev inte riktigt av. Får bli nästa helg kanske.

Vet inte riktigt vad som händer nu, tänkte sticka ut och cykla lite tror jag. Det kan behövas(:

Vill bara säga att jag älskar låten FLickan i en Cole porter-sång med Gyllene Tider, den är bäst, speciellt när Per gessle sjunger "Jag Älskar dig".

Om det inte händer något idag får jag väl plugga sönder! Ha-ha okej nej det orkar jag inte. Blir en runda till Båstad sen vet jag inte ännu (:

Jag vet inte vad jag ska ta mig till med allt som finns i mitt huvud, skulle vilja radera allt?

Igår tänkte jag T.ex på att när vi slutar trean och alla drar åt varsitt håll kommer vi kanske aldrig ses igen, blev nästan gråtfärdig trots att det är nästan två år kvar. Ahja. Färdigsnackat!


Puss


ja tack..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: