2010-10-13
 18:21:31

Hemma äntligen!

Mina fötter och ben värker och mina ögon slocknar snart.

Hemma från en lång dag i köket... Stod på soppa så jag gjorde jordärtkockssoppa(: Blev att skala det där kockorna i typ en timme tog de kanske  :o sen var det ganska lätt :) Fick bra kritik av gästern, "skitgod soppa!"

Ja sen hjälpte man lite folk, sen så stod vi och diska en jävla massa och blev klara ganska snabbt :)



Sen tog jag bussen hem satt och plugga till provet på fredag sen somnade jag hahah...

Nu väntar jag på att maten ska bli klar, blir hasselbackspotatis och stek! Mycket gott är det(:

Jusste, när jag kom hem och gick in på mitt rum så vart det städat där inne....min syster hade städat det åt mig! Mycket snällt!


Nu har jag inte mer att skriva för tillfället, slänger upp en video lite senare på vad vi höll på med klockan åtta på morgonen;) haha!

Pusss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: